Returner for refusjon (gyldig innen de første 60 dagene):
Hvis du ønsker eller trenger å returnere en hovedvare, kan vi gi deg en gratis returetikett. Vår prosess fungerer som følger:
Først kontakter du vår kundeservice på telefon på
eller send oss en e-post - Service.NO@sharkninja.com
Våre åpningstider er
Mandag til fredag fra kl. 09.00 til 17.00
- Du vil deretter motta en e-post med en lenke for å laste ned returetiketten din (ikke glem å sjekke søppelpostmappen din!)
- Pakk enheten din i en pappeske (det trenger ikke nødvendigvis å være den originale Shark-emballasjen)
- Skriv ut etiketten og fest den på pakken
- Ta med deg pakken til den Post Nord-butikken du ønsker, så tar vi oss av resten!
Retur for utskifting av enheten:
Hvis en komplett enhet må byttes ut innenfor garantiperioden, følger vi en bestemt prosess:
Først sjekker vi sammen med deg om enheten er funksjonell eller defekt. Hvis delen ikke fungerer, sender vi deg den erstatningsdelen du trenger.
Hvis problemet vedvarer til tross for erstatningsdelen, vil du motta en returseddel som gir deg mulighet til å returnere varen til oss kostnadsfritt.
Så snart vi har mottatt returen, sender vi deg det nye produktet.